vrijdag 13 januari 2012

Uitwerking Fimo- oorbellen

Hallo!

In mijn vorige blog had ik verteld over zelfgemaakte oorbellen. Ik heb er nu al een stuk of dertig gemaakt en wil binnenkort ze op mijn blog zetten! Het is leuk om te doen, maar het is wel lastig om ze goed in vorm te maken en er uiteindelijk tevreden over zijn. Ik heb vooral moeite om -als ik met de kleur wit bezig ben- deze kleur niet te verpesten door andere kleuren, die afgeven en op mijn handen komen. Zo wordt het bijvoorbeeld roze. En dan krijg ik als voorbeeld een roze hondje en dat is erg vervelend. Ook is het lastig om de haakjes er goed in te krijgen, maar mijn moeder had al sieradenlijm voor mij gekocht en zo zitten ze wel goed vast!

Dus binnenkort zal u mijn 'creaties' zien!

Groetjes, Evalien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten