vrijdag 11 november 2011

Charles Dickens

Hallo,

Omdat ons huis te koop staat en er gister kijkers kwamen, hadden wij dus een beetje chaos de afgelopen week. Er moest veel gedaan worden en daar leed ik dan ook onder. Daarom moest ik de boekenkast opruimen en boeken netjes neerzetten, zodat het er goed en verzorgd uitzag. Dat heb ik met plezier gedaan (het was niet zo erg om te doen) en heb ik me verdiept in de boeken. Ik zag een boek van Charles Dickens - met heel wat pagina's - over David Copperfield. Omdat ik zo graag een boek van Charles Dickens wil lezen en dat toch wel een schrijver is die deel uitmaakt van de cultuur, heb ik het boek dus naar boven genomen en begon er in te lezen. Echter was het geschreven in een wat oude taal en is het best lastig om te lezen. Daarom heb ik hem weggelegd en heb ik nu het boek Mobi Dick naast mijn bed liggen, wat dan wel in het Engels is, maar prima te lezen!


xx Evalien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten